dinsdag 5 februari 2013

Dromen

Dromen. Iedereen heeft ze. Sommige doen er wat mee, andere houden ze liever als illusies. Daarentegen geloof ik dat dromen echt wat goeds kunnen doen. Loesje trouwens ook:

Ik wil graag veder.. veder kijken dan dat er op dit moment gebeurd. Ik wil graag de wereld van VADM in. Om eerlijk te zijn sta ik te springen. Liever vandaag dan morgen.

Goed, ik zal nog even geduldig moeten wachten.. nog twee blokken en dan mag het. Dan komt de echte wereld om de hoek kijken. Dan doen wij niet meer aan fictie bedrijven, maar echte keiharde geldverdieners!

Het is als of de wereld van VADM constant van links naar rechts flits en ik haar nog niet te pakken krijg. Wacht maar. Binnekort ben ik ook van de partij!

Tot de volgende!

LIEFDE!

DYAN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger