maandag 24 september 2012

De herfst.

Het is afgelopen met het mooie zomerse weer. De herfst heeft zijn intrede gedaan. Onder het genot van een kop thee kruip je lekker op de bank voor de tv of met een goed boek. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de herfst niet eens zo erg vind. Juist in de herfst Komen mensen dichter bij elkaar. Mensen gaan minder snel de deur uit en juist daarom komen de fijne gesprekken naar boven thuis. 

Samen met een kop thee, een sigaret en me laptop bedenk ik me wat zo herfst nou eigenlijk met mensen doet. Hoe anders mensen zich gaan gedragen. Mij valt het voornamelijk op dat mensen zich somber gaan kleden. Het zwart en grijs wordt weer massaal uit de kast getrokken. Mensen verkiezen donkere tinten boven kleurrijke felle tinten. Ik moet toegeven dat het ook wel lekker makkelijk is om een zwart shirt aan te te trekken. Maar waarom? Waarom doen mensen dit? Zomers zien we vele in lekkere kleurrijke kleding lopen en s'winters is iedereen anti kleur? 

Daarom een tip van Dyan! Zwart is prima, maar combineer dit met een mooie kleur. Een kleur die je dit seizoen veel terug zult zien is wijn rood/ bordeaux rood. Laatst zag ik een jongen door de stad lopen met een  simpele zwarte trui en een prachtige wijn rode broek. GEWELDIG! Ik zeg doen.


Ik ga ook me best doen meer kleur te dragen. Voor de gene die nu massaal gaan zeggen: "wat een onzin." Geloof me, kleur doet wat met de mens! Tenminste, met mij doet kleur wat. 

Dit was hem!

Tot de volgende!

LIEFDE.

Dyan...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger