zondag 7 oktober 2012

Heeft u een kaartje voor mij?

Tijdens deze mooie zonnige zondag was ik aan het werk. Ik werk als schoenenverkoper in Utrecht, wat ik met veel plezier doe. Tijdens de middag spits achter de kassa raakte ik in gesprek met een kunstenaar. Hij vertelde over zijn kunst en hoe hij te werk ging. Erg interessant. 

Vervolgens vertelde ik dat ik kunstmanager in spé ben, waarop de kunstenaar vol enthousiasme reageerde: "oh, ik doe alles alleen, en ik zoek iemand voor de marketing, communicatie, organisatie en mijn website en wellicht andere taken waar ik zelf geen tijd voor heb." Hij overhandigde mij zijn kaartje, waarop ik dankbaar en trots reageerde en misschien ook wel een tikkeltje arrogant: "Ik ga uw site eens bekijken." Tot mijn verbazing vroeg deze kunstenaar of ik ook een kaartje voor hem had. Uhm nou meneer.. eigenlijk niet. Wat stond ik voor paal! Ik kon op dat moment wel door de grond zakken.. ik heb helemaal geen kaartje. Moet dat? Wat voor titel zet ik er op? Wat voor design laat zien wie ik ben en wat ik doe? Allemaal vragen kwam mij te boven waarop ik geen antwoord had. Dus, reden voor paniek: ik-heb-geen-kaartje! 

Na het volgen van de cursus beeldbewerking en ontwerp, ga ik een visite kaartje ontwerpen. Wat een toestand... geen kaartje.. Phoe.. wat een amateur! 

Tot de volgende!

Liefde!

Dyan. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger