dinsdag 2 oktober 2012

Het is weer zo ver.

Eens in het jaar heb je zo moment, vaak is dat wanneer de herfst aanbreekt. Je weet niet meer wie je bent, wat je wilt, wat je doet, waar je voor gaat, alles is weer nieuw, nergens is een begin of een eind, moet je nou rechts links of rechtdoor lopen, draag je winter kleren of zomer kleren, neem je een nieuw kapsel en sluit je even af van de wereld om over dit soort dingen na te denken. 


Ja, vandaag is het weer zo ver. Het moment dat je het even niet meer weet en alles op een rijtje probeert te krijgen. Daarom dacht ik... ik maak een word cloud. een geniale oplossing voor mijn eindeloze vragen.
Daarnaast kan je zo ook af en toe even kijken waar je staat in het leven. momenteel ben ik dit:



 Guys, ik moet weer veder. Een college recht, nog meer om over na te denken.

Tot de volgende,

LIEFDE,

Dyan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger