dinsdag 10 april 2012

Oepsie Poepsie!

Dyan zit weer niet op te letten, voor je het weet doe je het verkeerd!

Ik dacht ik kies een onderwerp en daar ga ik mij in verdiepen, maar dat blijkt dus niet precies de bedoeling te zijn. Thanks fellow classmates for the wake up call! Het is dus niet de bedoeling dat ik mezelf vol in architectuur ga gooien. Mijn blog zal een mix worden met informatie, gedachten, interesse en een kritische blik op het werkveld van Visual Art and Design. Hierin bespreek ik mijn colleges, excursies en dingen die me opvallen. Daarnaast zal ik me ook gaan bezig houden met architectuur. Ik wil mijn lieve lezers natuurlijk niet mijn mening onthouden!

So get ready.. because I am officialy starting!

Tot de volgende!

Dyan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Powered By Blogger